Valitsin tähän tehtävään yritykseksi H&M:n.
H&M:llä on suuri ja silmäänpistävä näyteikkuna, joka on aina huolellisesti suunniteltu. Siitä näkee uusimmat muotituotteet, jotka on saapunut myymälään. Näyteikkunan tuotteet ovat aina myymälässä sisäänkäynnin läheisyydessä hyvällä ja näkyvällä paikalla.
Tällä hetkellä on menossa syyssesonki, sekä tällä viikolla alkoi ale. 2.10 tulee myyntiin Conscious Denim mallisto, jossa on käytetty ympäristöä säästävämpiä materiaaleja ja kestävämpiä tuotantomenetelmiä. Tällä hetkellä on menossa myös online & in-store offer, eli 10 % alennusta koko valikoimasta, alennus voimassa netissä sekä myymälöissä. Tällä viikolla saa 10 % alennuksen kuittia vastaan yhdestä ostokerrasta jos osti tuotteita viime tai toissa viikolla. Lasten basic tuotteissa on aina tarjous ota kolme maksa kaksi.
H&M:llä on myös vaatekierrätys, jonne voi tuoda kaiken kuntoisia vaatteita sekä kodintekstiilejä, joita vastaan saa alekupongin H&M:lle.
Myymälässä on paljon erilaisia esillelaitto tapoja. Pöydät ovat houkuttelevia ja niistä löytyy ajankohtaan sopivia tuotteita. Tällä hetkellä esimerkiksi muhkeita neuleita. Aletuotteet ovat ryhmitetty jollekkin osastolle isojen ja näyttävien kylttien luokse. Huomiota kiinnitävät myös mallinuket sekä torsot, joiden päälle vaatteita on laitettu esille.
Tuotteet ovat esillä osaston mukaan, joita on mm. everyday, mc, basic ja logg. Lasten puolella on kaksi tyttöjen ja kaksi poikien osastoa, jotka ovat jaettu kokojen mukaan: 92-128 cm ovat pikku tytöt ja pikku pojat, 134-170 cm isot pojat ja tytöt. Vastasyntyneiden (50-74 cm) ja vauvojen (68-92 cm) vaatteet on samalla osastolla, yhteen nurkkaukseen on eritelty vastasyntyneiden vaatteet
Tuotteet laitetaan useasti asukokonaisuuksittain esille, sekä katsotaan värejä mitkä sopivat yhteen.
Sanomalehdessä ei ole mainontaa, mutta verkossa H&M:n omilla- ja facebook sivuilla on mm. alennusmyynneistä tietoa, sekä uutuus tuotteista ja sesongeista. Myös muita yritykseen liittyviä uutisia julkaistaan verkossa. Liikkeellä on myös oma uutiskirje, josta saa tietää ensimmäisenä muotimaailman viimeisimmät kuulumiset ja hyödyt erikoistarjouksista.
Tällä hetkellä on menossa syyssesonki, sekä tällä viikolla alkoi ale. 2.10 tulee myyntiin Conscious Denim mallisto, jossa on käytetty ympäristöä säästävämpiä materiaaleja ja kestävämpiä tuotantomenetelmiä. Tällä hetkellä on menossa myös online & in-store offer, eli 10 % alennusta koko valikoimasta, alennus voimassa netissä sekä myymälöissä. Tällä viikolla saa 10 % alennuksen kuittia vastaan yhdestä ostokerrasta jos osti tuotteita viime tai toissa viikolla. Lasten basic tuotteissa on aina tarjous ota kolme maksa kaksi.
H&M:llä on myös vaatekierrätys, jonne voi tuoda kaiken kuntoisia vaatteita sekä kodintekstiilejä, joita vastaan saa alekupongin H&M:lle.
Myymälässä on paljon erilaisia esillelaitto tapoja. Pöydät ovat houkuttelevia ja niistä löytyy ajankohtaan sopivia tuotteita. Tällä hetkellä esimerkiksi muhkeita neuleita. Aletuotteet ovat ryhmitetty jollekkin osastolle isojen ja näyttävien kylttien luokse. Huomiota kiinnitävät myös mallinuket sekä torsot, joiden päälle vaatteita on laitettu esille.
Tuotteet ovat esillä osaston mukaan, joita on mm. everyday, mc, basic ja logg. Lasten puolella on kaksi tyttöjen ja kaksi poikien osastoa, jotka ovat jaettu kokojen mukaan: 92-128 cm ovat pikku tytöt ja pikku pojat, 134-170 cm isot pojat ja tytöt. Vastasyntyneiden (50-74 cm) ja vauvojen (68-92 cm) vaatteet on samalla osastolla, yhteen nurkkaukseen on eritelty vastasyntyneiden vaatteet
Tuotteet laitetaan useasti asukokonaisuuksittain esille, sekä katsotaan värejä mitkä sopivat yhteen.
Sanomalehdessä ei ole mainontaa, mutta verkossa H&M:n omilla- ja facebook sivuilla on mm. alennusmyynneistä tietoa, sekä uutuus tuotteista ja sesongeista. Myös muita yritykseen liittyviä uutisia julkaistaan verkossa. Liikkeellä on myös oma uutiskirje, josta saa tietää ensimmäisenä muotimaailman viimeisimmät kuulumiset ja hyödyt erikoistarjouksista.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti